Avatar billede rolfnordahl Nybegynder
15. april 2001 - 01:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

loadmovie & getbytesloaded

kan bare ikke få skidtet til at virke..

nå men jeg vil gerne loade en ekstern .swf ind i et movie clip instance (fordi det er en anden størrelse). Dette går også fint :o)

nu vil jeg så gerne have en preloader (%) på den fil der skal loades. Det går til gengæld ikke så godt :o(

Jeg har indtil videre leget med følgende frame actions.

frame 1.loadMovie (\"slideshow\", \"_root.tourmovie1.slidemovieholder\");

frame 2. txtProcent = Math.round((slideshow.getBytesLoaded()/slideshow.getBytesTotal())*100) add \"%\";

frame 3. if (slideshow.getBytesLoaded() == slideshow.getBytesTotal()) {
    gotoAndStop (4);
} else {
    gotoAndPlay (2);
}

Jeg har så et tekstfelt med var. \"txtProcent\"
Herudover er mit mc-instance placeret fra frame 1-3 med en ny keyframe i frame 4.

Det er sikkert mig der roder frygteligt rundt, men håber nogen kan hjælpe :o)
Avatar billede brandy Nybegynder
15. april 2001 - 02:22 #1
Jeg har en preloader du må få...men min server er nede i aften! du fr den imorgen tidlig!!!
Avatar billede rolfnordahl Nybegynder
15. april 2001 - 02:51 #2
Pråsen gik lige op for mig og jeg løste selv problemet. Dygtig dreng.. lidt ros skal jeg da ha :o)

så du behøver ikke at sende filen.
Avatar billede brandy Nybegynder
15. april 2001 - 03:20 #3
Fint du! Det er altid det fedeste når man selv finder en løsning! ;-)

[Brandy]
Avatar billede buha Nybegynder
15. april 2001 - 23:07 #4
Brandy vil du sende den til mig på Buha@sol.dk???

Hvis ja tak!!