Avatar billede javanewbie Nybegynder
06. september 2005 - 10:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webstart og versioner

Jeg har en lille java applikation kørende, som startes op med java webstart. Det har fungeret fint, indtil der var nogen der opgraderede deres jvm til java 1.5, og nu brokker den sig.

Jeg har læst et sted, at man kan gøre java 1.5 jvm mere tolerant med et runtime parameter, så den gerne kører "ældre" javakode som er kompileret til f.eks. 1.4.2, men er det også muligt i webstart, og hvad skal der i så fald til?
Avatar billede sbm Nybegynder
06. september 2005 - 11:20 #1
Jeg har for nylig haft et lignende problemstilling, og jeg mener at du kan angive kommando-linie parametre i din .jnlp

Så du kan f.eks. efter din </resources> indsætte

    <application-desc main-class="test.Main">
        <argument>-source 1.4</argument>
    </application-desc main-class>

(utestet) Tilpas efter behov. :)
Avatar billede javanewbie Nybegynder
06. september 2005 - 11:21 #2
Jeg har selv søgt videre på det, og er kommet frem til den samme mulighed. Jeg sidder og tester på det lige nu. :)