Avatar billede langfinger Nybegynder
05. september 2005 - 16:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærm starter aldrig med op

Hej

Jeg skulle bruge skærmen til en anden stationær, det virkede fint. Men da jeg skulle sætte den tilbage til min normale stationære sker der ingenting med skærmen. Den viser altså intet billede.

Hvad kan være fejlen?

/Langfinger
Avatar billede gratis Nybegynder
05. september 2005 - 16:30 #1
det er højst sandsynligt skærm frekvensen der er sat for højt.. 2 mulighedder:

sæt den på den pc hvor den virkede og sæt skærmfrekvensen ned til 60htz (du ka altid skrue op for den bagefter)

start op i fejlsikret tilstand ( i xp tap/tast F8 når pc'en starter) vælg fejlsikret tilstand ,i 98 hold conrol nede når pc'en starter, i menuen vælg fejlsikret tilstand
Avatar billede langfinger Nybegynder
05. september 2005 - 16:53 #2
Det vil jeg prøve snarest.
Avatar billede gratis Nybegynder
05. september 2005 - 16:59 #3
ok ;)
Avatar billede langfinger Nybegynder
05. september 2005 - 17:50 #4
Jeg kan ikke sætte skærmfrekvensen på den anden computer (den er gammel)...!
Avatar billede langfinger Nybegynder
05. september 2005 - 17:55 #5
Så lykkedes det - jeg tilsluttede skærmen til en bærbar og ordnede det derfra!
Jeg takker for hjælpen.
Avatar billede langfinger Nybegynder
05. september 2005 - 17:55 #6
Hov - et svar gratis?
Avatar billede gratis Nybegynder
05. september 2005 - 18:01 #7
herligt du fik din skærm igen ;) jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv :)
Avatar billede langfinger Nybegynder
05. september 2005 - 18:55 #8
Ok - tak for hjælpen igen.
Avatar billede gratis Nybegynder
05. september 2005 - 19:03 #9
du er velkommen :)