Avatar billede mduelund Nybegynder
04. september 2005 - 17:52 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Kopiering af TeleAtlas navigations cd.

Hej...

Jeg har to TeleAtlas navigations cder til mit Blaupunkt  navigations anlæg.

Jeg har prøvet med IBM Record Now og det nyeste Nero Burning Rom. Ingen af de to kan læse cden.

Hvad gør jeg?

Og dette ER en sikkerhedskopi, til mig selv.
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 17:52 #1
clonecd?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 17:55 #2
Du er ikke den eneste som har problemer med at lave en privat backup:
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=101195
Avatar billede mduelund Nybegynder
04. september 2005 - 18:07 #3
Takker, jeg prøver lige at bruge nogle af de programmer og opsætninger de skriver.
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 18:26 #4
Du får lige et svar så!
Avatar billede mduelund Nybegynder
04. september 2005 - 18:36 #5
Det virkede ikke at installere Alcohol 120%... :(

Andre gode forslag?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 18:39 #6
Prøvede du at scanne din disk, så du kan finde ud af hvilken safedisc version der er brugt?
Avatar billede mduelund Nybegynder
04. september 2005 - 18:41 #7
Niks, men jeg prøvede at læse den med Safedisc og Savedisc2/3 profilen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 20:34 #8
Altså hvis du ejer en korrekt version af TeleAtlas, kan du så ikke hente en ulovlig version og gemme den som backup?

Eller evt kontakt firmaet du har købt den af, og spørg hvordan du får lavet en backup.
Har du købt den lovligt, har du også ret til at lave en backup!
Avatar billede mduelund Nybegynder
04. september 2005 - 20:36 #9
Ja det kan du have ret i. Det undersøger jeg lige.

Tak for hjælpen.

Hvad betyder alt det der accepter og afvis noget?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. september 2005 - 20:43 #10
Hvis du synes mine bud har hjulpet dig, så kan du vælge mig, og trykke accepter.
Så får jeg de 30 point du har "sat" på dette spørgsmål.
Synes du derimod jeg kun har hjulpet 50%, så kan du vælge dig og mig, og trykke accepter.
Skal jeg kun have 10 eller helt op til 20, så trykker du avanceret.
Og et spørgsmålet "lukkes", når du trykker accepter.
Avatar billede mduelund Nybegynder
05. september 2005 - 20:03 #11
Ok kanont.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. september 2005 - 20:07 #12
Tak for point!