Avatar billede flashdevil Nybegynder
04. september 2005 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan google glemme en siden igen ?

Hej

Nu har jeg et stykke tid kæmpet med at få google til at finde min side boligkaos.dk.

Så igår så det endelig ud til at være lykkes, hvis jeg søgte efter boligkaos.dk kom den frem i google. Hurra :-)

Så idag prøver jeg så at søge efter den igen, men er den slet ikke med .....er der nogen der kan fortælle mig hvad årsagen er til det ?

mvh

/h
Avatar billede kalp Novice
04. september 2005 - 15:13 #1
Avatar billede flashdevil Nybegynder
04. september 2005 - 15:24 #2
hmmm tak for det, men skrives der ikke "blot" om hvordan man generelt kommer med i google ?.

Jeg har på det senest læst næsten alt hvad jeg kunne finde om emnet og prøvet at opfylde kravene.

Det der forvirre mig mest hvordan siden kan forsvinde igen fra google når den nu var fundet ?

/h
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
05. september 2005 - 14:35 #3
Er det noget i denne stil du leder efter ??
http://www.google.com/intl/en/webmasters/2a.html

Du kan finde ud af en masse vedr. google listning ved at læse på  "About Google" http://groups.google.com/about.html
Især punkterne under "Our Search > Help and How to Search" og "For Site Owners > Webmaster Info"
og de punkter du finder der vil du have glæde af
Avatar billede flashdevil Nybegynder
05. september 2005 - 14:38 #4
ahh ja lige præcis. Google har fundet mit site igen. Var rart at vide at det ikke var mig som havde kludret i noget :-)

tak

smider du lige et svar jesper.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
05. september 2005 - 17:17 #5
Duk dig... her kommer det....

........... SVAR ...........

*G*
.
Avatar billede flashdevil Nybegynder
05. september 2005 - 19:21 #6
hov hov ikke tyre *g*

tak og værsgo.

/h