Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. september 2005 - 22:55 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

køb af samsung skærm men kan I anbefale forhandleren??

http://www.getmore.dk/default.asp?edbpriser=AQ19NSCBC
Avatar billede driis Nybegynder
03. september 2005 - 22:57 #1
JEg har da handlet hos GetMore et par gange, begge gange helt uden problemer. Jeg tror trygt, du kan bestille.
Avatar billede driis Nybegynder
03. september 2005 - 22:58 #2
Men det er værd at bemærke at du kan få en 17" TFT skærm for nogenlunde samme pris (læg et par hundrede til), og det kan varmt anbefales.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. september 2005 - 23:00 #3
Ok, men jeg er bange for at skærmbilledet bliver "for lille" ved en 17"
Avatar billede dmcn Praktikant
03. september 2005 - 23:01 #4
Hvilken opløsning kører søster på den 19" skærm der for nylig døde?

Mht. Getmore.dk, så synes jeg det siger en del, at følgende usenet-indlæg har været nødvendigt: http://groups.google.dk/group/dk.forbruger/browse_thread/thread/18af610e02503029/a3b9e768dc786291?lnk=st&q=getmore.dk&rnum=3&hl=da
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. september 2005 - 23:10 #5
1280 x 1024 mener jeg er den hun oftest benytter.
Ja det lyder da ikke ligefrem som god service hos det firma der må jeg sige.
Avatar billede driis Nybegynder
03. september 2005 - 23:12 #6
En 17" TFT kan typisk køre 1280x1024; og hvis 19" CRT'en kommer til at køre samme opløsning eller mindre, vil TFT'en ikke synes for lille. Det fysiske skærmareal mellem en 17" TFT og en 19" CRT er kun marginalt mindre.

Ang. Usenet indlægget, ville det nok gøre mig bekymret. De handler jeg har haft med dem er dog gået fint. Der er så mange online-forhandlere, at det ikke er noget problem at finde en anden med et bedre ry.
Avatar billede dmcn Praktikant
03. september 2005 - 23:13 #7
En 17" fladskærm vil køre 1280 * 1024 som standard. Der vil naturligvis være mindre område at vise skærmbilledet på, men er hun ikke helt nærsynet, burde det altså ikke være et problem. :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. september 2005 - 23:23 #8
Jeg vender tilbage med resultatet af forhandleren og hvad vi vælger I sidste ende. Foreløbig tak og godnat:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
06. september 2005 - 20:45 #9
Resultatet blev at jeg købte samsungen: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21864

hos midtdata.

Jeg modtog den i dag og efter at jeg har haft flotte billeder på skærmen oplever jeg nu ikke længere at skærmen vil vise andet end en sort skærm med en meget kraftig og ubehagelig lysstråle (glødetråd) tværs hen over midten. Farven svarer præcis til et neonrør men så kraftig at øjnene næsten ikke kan holde ud at se på den. Jeg kan ikke finde en fejlkilde i manualen som svarer præcis til denne her.

Er der nogen der har et bud på hvad årsagen kan være?
Avatar billede dmcn Praktikant
06. september 2005 - 21:19 #10
Det lyder absolut som noget, I ikke selv kan løse - send skidtet retur til forhandleren.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. september 2005 - 12:50 #11
Til orientering:)
Lægger I et svar som tak for indsatsen!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. september 2005 - 12:50 #12
Avatar billede driis Nybegynder
10. september 2005 - 12:57 #13
OK. Håber du fik skærmen byttet uden problemer.
Avatar billede dmcn Praktikant
10. september 2005 - 12:57 #14
boing :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
11. september 2005 - 20:05 #15
Driis> det tror jeg. Det ser ikke ud til at firmaet vil være besværlig:)

Tak for jeres bidrag og god weekend (endnu)