Avatar billede casper_rf Nybegynder
03. september 2005 - 07:52 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Gæstebog?

Jeg kunne godt tænke mig en gæste bog på min hjemmeside, men er rent ud sagt et fjols til det. alt fra html-php-asp osv.
Jeg er villig til at give 400 p. til den der vil lave en for mig, og hvis den er rigtig god spytter jeg gerne 100 ekstra point i kassen, jeg håber at der er nogen som vil hjælpe mig,

hilsen EDB fjolset
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 10:09 #1
gå på http://asp.dk/
skriv "gæstebog" i søgeboksen øverst i højre hjørne.. eller "tagwall" hvis ikke du finder noget..

der er en masse scripts at vælge imellem.
Avatar billede annettef Nybegynder
03. september 2005 - 12:43 #2
Har selv hentet denne gæstebog på den side kalp henviser til. Den fungerer rigtigt godt og opsætningen er meget nem.

http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=2024

/Annette
Avatar billede saucer Nybegynder
03. september 2005 - 17:35 #3
Du kan hente et script som jeg har lavet på min hjemmeside. : www.saucer.dk
Avatar billede casper_rf Nybegynder
04. september 2005 - 04:37 #4
Ok mange tak alle 3, det vil jeg se om jeg kan bruge, så jeg vender tilbage i løbet af de næste par dage. :-)
Avatar billede casper_rf Nybegynder
04. september 2005 - 06:38 #5
Ang. den gæstebog hos http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=2024
Hvordan starter jeg med at komme i gang??? der står:

1. Skriv adressen på der hvor gæstebogen ligger i din browser.
(er det i explorer jeg skal skrive adressen?)

2. Klik "start guiden" i default.asp og følg instrukserne.
(hvor skal jeg åbne default.asp henne? i frontpage, explorer eller et tredje sted?)

Og så står der også :

Husk at slå word wrap - eller på dansk tekstformatering - fra. Er det inde i front page (under menuen formater, og så fjern formatering?)

Som sagt så er jeg rimelig nybegynder i dette område?

her er et link.
http://www.reichelt-herbst.dk/guestbook/default.asp
Avatar billede casper_rf Nybegynder
08. september 2005 - 08:56 #6
Er der nogen der kan hjælpe mig, med det sidste spørgsmål??
Avatar billede kalp Novice
08. september 2005 - 09:28 #7
word wrap er nok i notepad.

angående default.asp siden så siger den at den mangler en fil

'Menu.asp'

men prøv at åbne default.asp i notepad
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 02:21 #8
casper_rf >> Hvis det var dét så må du meget gerne lukke spørgsmålet efter os:)
Avatar billede saucer Nybegynder
15. oktober 2005 - 19:44 #9
Hvad med at lukke efter dig ??