Avatar billede e-blade Nybegynder
01. september 2005 - 23:55 Der er 2 kommentarer

En fejl på mine MSDN diske?

Jeg joinede MSDN netværket i januar men har aldrig rigtig haft brug for materialet der blev tilsendt. Nu står jeg så og har brug for MSDN Library etc.
Library består af 3 diske(April 2005 diske), og jeg laver en fuld installation. Dog bemærker jeg, at der på CD er en \Sample folder med en, tilsyneladende, MASSE kode. Det virker derfor underligt på mig at mine fulde installation ikke installerer de samples noget sted(så vidt jeg kan se/finde). Er det mig der gør noget galt? Nogen forslag?
Avatar billede krismort Nybegynder
02. september 2005 - 12:16 #1
Kan du ikke læse de samples fra cd'en ? Koden i de samples kan du jo gøre med hvad du vil.
Avatar billede e-blade Nybegynder
02. september 2005 - 18:54 #2
Jooo men tanken var mere om det var meningen fra Microsofts side at de samples ikke ville blive lagt over.