Avatar billede michaelmo Nybegynder
31. august 2005 - 18:35 Der er 4 kommentarer

printer kun med serial port vil gerne bruge usb

jeg har købt en printer en hp psc 500 den har åbenbart kun serial port udgang men de kører de nye computere jo ikke med. så jeg vil gerne have sådan at jeg kan bruge usb i stedet, har set at man kan købe en adapter men er ikke sikker på om det virker så kunne godt tænke mig at høre om der var nogle der vidste det....
Avatar billede c-holst Novice
31. august 2005 - 21:50 #1
Den du kan få i thansen virker i hvert fald fint, på 2 maskiner i min nærhed. Med windows xp, kører alt endda helt af sig selv. Ved win98 skal du bruge en medfølgende diskette
Mener du ikke paralelporten?
Avatar billede michaelmo Nybegynder
01. september 2005 - 15:32 #2
paralelporten jeg har fået at vide det hed serial
Avatar billede c-holst Novice
04. september 2005 - 20:05 #3
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bpu02232.pdf

skulle stadig mene at der er tale om et paralelkabel.
kunne du lægge et billede af bagsiden af din maskine op, fx her
http://imageshack.us/index.php
Avatar billede c-holst Novice
12. oktober 2005 - 20:25 #4
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst