Avatar billede fckcasper Nybegynder
31. august 2005 - 16:04 Der er 3 kommentarer

Sende alle mapper( indholdene mails) og løse mails til en ny mail

Hvordan sender jeg alle mine gamle mails fra outlook på en gang uden, at skulle ind og trykke videresend på dem alle sammen.

og jeg kan ikke bare ekspoeter og så importere det hele
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. august 2005 - 17:42 #1
... er det fordi du 'bare' skal have overført dine E-mail til en anden 'putter' ?

Istedet for at jeg skriver en lang forklaring, kan jeg ligeså godt linke til en artikel fra Microsoft, som beskriver proceduren rigtig godt.

Outlook Express:
http://support.microsoft.com/?kbid=270670

Outlook:
http://support.microsoft.com/?kbid=287070
Avatar billede fckcasper Nybegynder
31. august 2005 - 18:47 #2
ja det er det, men det er til en mac
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. august 2005 - 19:31 #3
Hmmm... Ka' en MAC ikke det stunt ?

Hvis der ikke kommer andre sku' du måske oprette spm. som sådan:
[Flytte MS OUTLOOK mails til MAC] ???