Avatar billede firas Nybegynder
28. august 2005 - 22:33 Der er 2 kommentarer

layers flytter sig i Firefox

Jeg er ved at forny designet på denne hjemmeside:

www.huset-aarhus.dk

men der er nogle ting, som volder mig lidt problemer. Hvis man åbner siden i Firefox og man klikker på én af menuerne i venstre side, flytter lagene sig (den midterste kolonne under sidste nyt")- i MS Explorer fungerer det godt nok. Er der nogen, der kan gennemskue, hvad der er galt?
Jeg har tidligere spurgt om hjælp til dette problem - se:
http://eksperten.dk/spm/628793
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 22:39 #1
Hvorfor har du så mange frameset elementer, er det virkelig nødvendigt?

mvh
fox
Avatar billede firas Nybegynder
28. august 2005 - 23:42 #2
næ - det er noget af det, som jeg gerne vil have lidt hjælp til at få ryddet op i.