Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 17:10 Der er 14 kommentarer

musik på hjemmesider fra webbyen

hej...

jeg har en hjemmeside på webbyen og jeg vil gerne ha´ at en af mine sider jeg kender ikke noget til det men jeg skal vidt bruge en flash til at afspille den med kan nogen hjælpe mig så kan I skrive her eller på min mail som er niels_engsted@hotmail.com

på forhånd tak
Nulle76
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 21:38 #1
Vil du gerne have musik på din hjemmeside?

Dit spørgsmål er lidt svært at forstå?

mvh
Mads
Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 21:39 #2
ja det er det jeg skal ha´
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 21:40 #3
ok med Flash eller MIDI??

mvh
Mads
Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 21:47 #4
det er en mp3 fil jeg har til at ligge det som jeg bare gerne vil kunne høre... jeg tro at det flash
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 21:57 #5
Hvis du vil høre den på din hjemmeside skal du smide filen ind i flash og sætte flashen på din hjemmeside!.

...men det er nu meget simpelt!

mvh
Mads
Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 21:59 #6
har du sådan en flash html kode eller hvad man nu skal kalde det... jeg har musik filen til at ligge der på...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 22:03 #7
har du mp3 filen til at ligge i din flash

så se min hjemmeside:

http://www.foxmulder58.frac.dk

og snup koden fra banneret og ret den til så den passer med  din swf fil.

mvh
Mads
Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 22:06 #8
nej jeg har ikke en flash på min hjemmeside jeg har en mp3 fil til at ligge på den og skal bryge en flash så man kan høre den
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 22:12 #9
ja du skal have din mp3 ind i flash og sætte flash på din hjemmeside så.

Eller har jeg misforstået ?

mvh
Mads
Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 22:14 #10
nej men hvordan kan jeg tag din flash fra din hjemmeside?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 22:17 #11
nej det kan du heller ikke men du kan bruge koden til at se hvordan du placere flash filen på din hjemmeside!

mvh
Mads
Avatar billede nulle76 Nybegynder
28. august 2005 - 22:21 #12
hvordan ser jeg så det?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. august 2005 - 22:24 #13
her er kildekoden til min flash fil, den retter du til mht. til navn og størrelse således den passer med din egen og sætter du den ind i koden for din hjemmeside...og vupti så har du flash med lyd på.

kildekode:

<-------------------------------------------------->

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="680" height="200">
            <param name="movie" value="http://www.foxmulder58.frac.dk/flash/banner.swf">
            <param name="quality" value="high">
            <embed src="flash/banner.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="680" height="200"></embed>
          </object>

<---------------------------------------------------------->

mvh
Mads
Avatar billede hptools Nybegynder
22. juni 2007 - 18:29 #14
hej her er en fed måde at få en flash plyer på sin hp http://www.myflashfetish.com/myspace-mp3-players/
du uplogder den musik ud vil have ´den skal afspille.
det kan du gøre til www.filden.com ellres er der vejledning på siden http://www.myflashfetish.com

hilsen hptools
www.tools.webbyen.dk