Avatar billede jimjimjam Nybegynder
28. august 2005 - 14:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et tilbud til overvejelse!

Jeg har fået et tilbud af min kammerats far!

Det drejer sig om en Samsing 181T fladskærm :

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=113 <-- Review!

Nå men den kostede omkring 6000 - 7000 kr, da han fik den - Og billedet er stadig mega godt!

Her i weekenden var jeg til lan hvor jeg lånte skærmen, også er der en fucking lorte unge, der slog noget på skærmen så der er kommet 2 risser / flænger!

Dette irreterede min kammeats far, og han spurgte om jeg ville købe skærmen for 1000 - 1200 kr!

Hvad synes i?

Jeg arbejder hos et data firma, hvor jeg måske overvejer at se om de kan sende den ind, og om der ville være noget rabat ved den mulighed evt!?

Nogen der ved hvad det vil koste at skifte selve skærmen i sådan en bandit :)

Hilsen Jimmy
Avatar billede coldasice Nybegynder
28. august 2005 - 15:05 #1
Hmmm, hvor gammel er den ? Jeg er 99,9 % sikker på, at det ikke det kan betale sig at skifte selve skærmen.
Avatar billede hexya Nybegynder
28. august 2005 - 15:15 #2
Kan du ikke få din eller "lorteungens" fars forsikring til at dække - hvis I har en?
Avatar billede strych9 Praktikant
28. august 2005 - 15:16 #3
Den der "fucking lorte unge".. Har hans forældre en ulykke- og ansvarsforsikring på ham?
Avatar billede strych9 Praktikant
28. august 2005 - 15:18 #4
Og gav du ikke den unge en røvfuld? ... Det tror jeg sgu jeg ville have gjort, men ok min skærm er også et af de allerømmeste områder =)
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
28. august 2005 - 15:24 #5
Problemet er vi ikke ved hvem ungen er!
Avatar billede strych9 Praktikant
28. august 2005 - 15:25 #6
nåeh.. ja så er det vel din egen forsikring der skal? Når det er sket ubeset?
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
28. august 2005 - 18:06 #7
Nu omhandler topic ik om forsikring :)

Jeg spørger bare om det ville være et godt køb!?
Avatar billede jpvj Nybegynder
28. august 2005 - 18:08 #8
Jeg har selv en 181T skærm, og det er stadig en god skærm.

Responstiden er ikke til spil, men den har et godt billede.

1000-1200 kr. for denne skærm er helt ok.

/JP
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
28. august 2005 - 22:26 #9
JPVj : også med 2 x flænger i ?
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
14. september 2005 - 22:42 #10
.
Avatar billede strych9 Praktikant
14. september 2005 - 22:43 #11
Må vi høre hvordan det endte?