Avatar billede coldasice Nybegynder
28. august 2005 - 14:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvor sætter man passwordet

Er ved at installerer en "Topcom Skyr@cer WBR 254G". Jeg vil gerne ha' det trådløse netværk sådan, at man kan logge på, hvis man har en angivet kode. Problemet er ligenu at jeg ikke kan finde hvor den kode skal tastes ind. Kan det være der er noget jeg har glem at slå til ?
På forhånd tak :)
Avatar billede coldasice Nybegynder
28. august 2005 - 15:02 #1
Nu har jeg sat det op, så den kun tillader bestemte MAC-adresser; men jeg ville stadig foretrække den anden løsning.
Avatar billede emmek Nybegynder
29. august 2005 - 20:04 #2
Tror du skal bruge WEP kryptering? Det kræver at klienterne til AP'et benytter en nøgle(kode).
Avatar billede coldasice Nybegynder
11. september 2007 - 14:23 #3
lukket