Avatar billede casper_rf Nybegynder
28. august 2005 - 13:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværk og Internet samtidig?

Jeg har et netværk som kører på et netværkskort,med kabel og så jeg har et trådløst netværk til mit internet.

Jeg kan godt komme på internettet, hvis det andet netværkskort er deaktiveret, men lige så snart at jeg aktivere det netværkskort, så kan jeg ikke komme på internettet.
Er det nogle som har nogle forslag om hvad jeg skal gøre? evt. rette nogle indstilinger?
Jeg har prøvet at slette gateway og det virker IKKE.

Og til (brille) som du kan se, så virker det ikke!!
Men håber du nyder dine point
Avatar billede screem_brille Novice
28. august 2005 - 14:10 #1
hvad mener du med om jeg nyder mine point ? det var da en underlig kommentar, og hvorfor oprette t nyt spørgsmål med det ? men opretter et spørgsmåkl til dig senere, så fpr du dine point retur, og ingen yderligere hjælp herfra, det pis det gider jeg ikke høre på, og det var DIG der accepterede.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
28. august 2005 - 14:14 #2
Det ved jeg, men det virkede kun i 10 sek. og det var fordi et det var en side som den havde gemt i hukommelsen
Avatar billede screem_brille Novice
28. august 2005 - 14:18 #3
ja men stadig så kunne du have skrevet det i det andet spørgsmål, bare fordi spørgsmålet er lukket betyder det jo ikke man ikke vil følge op på det, men den der kommentar med håber du nyder dine point gider jeg bare IKKE høre på, så EOD herfra.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
28. august 2005 - 14:25 #4
Men ok, hvis der ikke skal mere end lidt GAS til at gører dig gal så beklager jeg at du er så følsom. :-(
Avatar billede casper_rf Nybegynder
28. august 2005 - 16:04 #5
Takker