Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. august 2005 - 21:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Compiler Error centos

Jeg sidder og skal have noget til at fungere på min Centos linux, men jeg er sku lige rendt ind i et problem joeg håber på at finde de vise sten til her.

____________________ FEJL _________________________________

with these compilers:

    g++ gcc CC NCC DCC gcc2 xlC

but none of them were successful.

To build this software you need a C++ compiler that supports a
reasonably modern version of C++.  In particular the compiler must
support nested types and process temporary variables according to the
ANSI Reference Manual (the ARM).

If such a compiler is in a non-standard location, you can specify its
location in several ways:

    o set the environment variable CXX
    o create a config.local or config.site file that includes a
      definition for CXX
    o supply it on the command line using -with-CXX=<pathname>

If you are trying to use GNU gcc, but you do not have version 2.6.1
or newer, then you must update your compiler (and probably libg++ as
well) before you can compile this software.  Consult the documentation
for information about obtaining an up-to-date version of gcc.

Unrecoverable error!  Once you've corrected the problem rerun this script.
[root@server /]

___________________________ / FEJL ______________

Nogen der lige kan komme med det guldkorn jeg mangler. Jeg har forsøgt at instalere alt der heder noget med g++, c++ og lib men stadíg med samme fejl.

MC
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. august 2005 - 22:12 #1
prøv at installér gcc
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. august 2005 - 22:15 #2
nu fandt jeg selv følgende

http://www.hylafax.org/archive/2005-08/msg00081.html

Prøver det lige
og vender baglæns

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. august 2005 - 00:11 #3
Hmmmm ikke det store udfald, du siger jeg skal instalere gcc, jeg syntes jeg har forsøgt mange gange over RPM og den instalere 1 bjælke og så siger den at alt er fint og så kommer samme fejl igen, når jeg forsøger at kompile

Derfor er jeg lidt lost, men er meget hook på noget hjælp da dette projekt betyder en del for mig og nu har jeg brugt weekendene og en hel masse tid på google men uden held

MC
Avatar billede wiraz Nybegynder
31. august 2005 - 18:15 #4
Hvad sker der hvis du skriver "gcc --version" i en terminal?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. september 2005 - 14:30 #5
Jeg har mere eller mindre kommet videre af en anden vej, Ved at benytte noget andet software. Så jeg lukker her, Hvis i vil have point så smid lige et svar.

MC
Avatar billede lassebm Nybegynder
05. september 2005 - 14:32 #6
Hvis mit svar ikke har hjulpet dig så behøver jeg ingen point.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
29. januar 2006 - 20:42 #7
Jeg er igang med at lukke mine snart alt for mange åbne spørgsmål "Det er meget pinligt" så derfor om mit spørgsmål er aktuelt eller ej, så deler jeg point ud på de der har svaret, Er der nogle der føler sig snydt må i lige kontakte mig i spørgsmålet.
Undskylder mange gange for den til tider lange svar tid.

MC