Avatar billede aero Nybegynder
27. august 2005 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ATI grafikkort 9800 XT

Jeg har sat 2 skærme til mit skærmkort, og PT virker det godt, men hvis jeg åbner et program åbner den det i skærm 2 og hvis jeg så vil have vist noget i skræm et så kan jeg ikke uden at jeg skal trykke ALT + TAB for at kunne få skærm 1 aktiveret. hvis jeg vil åbne 2 programmer på en gang så vil den åbne dem i skærm 2 jeg kan ikke åbne det ene i skærm 1 og et andet i skærm 2.

så mit spm er:

- Hvordan kan jeg springe mellem skærmene, når jeg har et program åbent !?

- Hvordan kan jeg bestemme at et givent program skal åbne i skærm 1 og et andet i skærm 2 !?

- og hvordan kan jeg lave om på skærm ID uden at skifte stik så skærm 1 bliver 2 og skærm 2 bliver 1 !?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2005 - 16:29 #1
- Hvordan kan jeg springe mellem skærmene, når jeg har et program åbent !?

....Du kan springe mellem skærmene med Alt+Tab
-------------------------------------------------
- Hvordan kan jeg bestemme at et givent program skal åbne i skærm 1 og et andet i skærm 2 !?

Programmet vil første gang det åbnes, åbne på den skærm du har som primær skærm,
Eks.> Lad os sige at skærm til 'venstre' er primær skærm, du åbner dit program via Start/Programmer o.s.v.- og hvis det åbner på 'venstre-primær' skærm trækker du programmet med musetasten i øverste bjælke til 'sekundær-højre' skærm og maximer det, når du så lukker det f. eks.med X i øverste højre hjørne, vil det næste gang du åbner programmet åbnes på denne skærm. o.s.v. med dine andre programmer.
----------------------------------------------------

- og hvordan kan jeg lave om på skærm ID uden at skifte stik så skærm 1 bliver 2 og skærm 2 bliver 1 !?

Det gør du ved at højre-klikke på dit skrivebord, og vælge Egenskaber/Indstillinger der kan du bestemme hvilken skærm der skal være Primær.
Antagelig er skærm 1 Primær nu og fluebenene er nedtonet, klik på den anden skærm og der kan du se at der er mulighed for at sætte denne som primær, ved at sætte flueben.
Avatar billede aero Nybegynder
27. august 2005 - 16:38 #2
Hvad så hvis det er et spil, så ka jeg jo ikke minimere det og trække det over i skærm 2 !!

hvordan kan jeg evt få spillet til at åbne KUN i skærm 2 og en webbrowser i skærm 1 !?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2005 - 16:56 #3
Jeg har ingen forsand på spil, har aldrig haft interessen, men er der ikke som på alle andre programmer de 3 icon'er oppe i højre hjørne, hvis der er det skal du blot 'klikke' 1 gang på den midterste så kan du trække programmet.

Men ellers må der være en anden der har løsningen !!!!
Avatar billede aero Nybegynder
14. november 2005 - 18:39 #4
det hjælp mig ikke rigtigt men læg et svar så deler vi 50/50 og beklager lang svar tid
Avatar billede aero Nybegynder
30. november 2005 - 23:32 #5
lukket dd.