Avatar billede eldoctor Nybegynder
26. august 2005 - 18:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Capture video i Vegas

Hej,

Jeg har tilsluttet min dv-cam via firewire til min pc. Starter capture i vegas. Og der kommer også et preview. Men forstår ikke hvor den gemmer det henne. Får når jeg trykker stop...Så forstår jeg ikke hvordan man får det ind i redigerings modulet?

//el doctor
Avatar billede eldoctor Nybegynder
26. august 2005 - 18:43 #1
Når jeg har capturet noget video bliver det ikke overført til min media pool!?
26. august 2005 - 18:50 #2
Du skal starte capture-programmet inde fra Vegas, -det vil sikre at de klip du digitaliserer, vi vise sig i din "Bin" i Vegas bagefter.
-Du skal bruge det lille ikon ovenover din "bin" der forestiller et videokamera ("capture video"-knappen).

For at placere dine digitaliserede filer, rigtigt på pc'en, skal du højreklikke i capture-programmets preview vindue (og div. andre stedder), og vælg "prefrences", og i det nye vidue vælger du fanebladet "disk management", og klikker på knappen "ad folder", eller højreklikker i vinduet (i fanebladet). Og angiver den mappe dine video-filer skal lægge i, -og sletter den der står der i forvejen.

Jeg plejer ikke selv at bruge start/stop metoden når jeg digitaliserer, men det kan godt være at du skal klikke på rec knappen igen når du skal stoppe klippet, -for jeg tror nok at stop-knappen virker som cancel-knap, -men jeg er ikke sikker.
Jeg bruger altid selv "advanced capture" og angiver ind og ud -tidskoder i stedet, så har man fuld kontrol.
26. august 2005 - 18:54 #3
üps, overså dit "Starter capture i vegas".
Avatar billede eldoctor Nybegynder
26. august 2005 - 18:56 #4
Kanon hurtig og brugbar hjælp! 150 points til dig!