Avatar billede portnoy Nybegynder
25. august 2005 - 22:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fladskærms TV. (Endnu engang)

Hejsan,

Jeg ved at der er flere indlæg omkring fladskærms tv, og hvad man skal kigge efter og være på udkig efter.
Men de indlæg jeg har kunnet finde har været næsten et år gammelt.

Jeg skal selv ud og købe fladskærms tv, indenfor den nærmeste fremtid.
Så mit spørgsmål er - Hvad skal man kigge efter nu, når man skal ud og købe fladskærms tv. Og hvilke priser er iorden, i forhold til div. modeller.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2005 - 09:38 #1
Læs denne korte, men udemærket artikel om valg at falt-TV. Så er jeg sikker på at du vil ha' nemmere ved at vælge.
Er du filmnørd, så er der ingen tvivl om at du skal vælge plasma, fremfor LCD:

http://www.itzonen.dk/content/artikel.asp?Articleid=77

Pioneer laver nogle af de bedste plamaskærme, men de er halvpebret.
Et alternativ kunne være Sony nye 42" model, som er til at betale:
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=146233 - vær dog opmærksom på at denne model ikke er HDTV klar.
Avatar billede portnoy Nybegynder
01. september 2005 - 09:22 #2
Takker.