Avatar billede lindhardt Nybegynder
24. august 2005 - 20:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

VRO filer til AVI eller MPEG

Jeg har et Sony camera som optager direkte på en 8 cm. DVD skive. Når jeg har formateret skiven som en VR, bliver der gemt 3 filer på skiven, en af dem er store og det er en VRO fil, hvor alle film sekvenser ligger i.
Jeg ville gerne konvertere denne fil til MPEG eller AVI, hvor hver enkelt AVI/MPEG fil er en enkelt video sekvens.
I det aktulle indeholder VRO filen 28 film klip, og jeg vil derfor have 28 AVI eller MPEG filer, så jeg let kan slette de film sekvenser som jeg ikke ønsker at beholde.
Se evt. mit tidligere spørgsmål "konvertering af BUP filer". Det kan jeg finde ud af men det kniber meget med VRO filerne.
Avatar billede lindhardt Nybegynder
24. august 2005 - 22:28 #2
Jeg vender tilbage når jeg har afprøvet det, så det bliver først i morgen. :-)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
24. august 2005 - 22:31 #3
okay :)  .. Skal lige siges at jeg ikke er helt hundrede på om det kan, da jeg ikke kender programmet. Søgte bare under VRO to AVI :) og det dukkede op som det eneste... Så mon ikke det kan??
Avatar billede pixar13 Nybegynder
26. august 2005 - 10:03 #4
Fandt du ud af om det kunne bruges?
Avatar billede lindhardt Nybegynder
26. august 2005 - 10:34 #5
Havde probelmer med at downloade det, pga. politikkn på min arbejds PC. Men jeg tror at jeg måske kan anvende Nero. Knokler med at finde en nem løsning. Når jeg får det løst skal du nok få point :-)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
26. august 2005 - 18:13 #6
Cool :) Held og lykke med det ;)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
31. august 2005 - 07:49 #7
ehm.. Har du fundet ud af det? :)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
13. september 2005 - 21:15 #8
Hvaaa'...? Er der nogen? :)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:26 #9
Er det løst eller hvad?
Avatar billede lindhardt Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:34 #10
Jeg har desværre haft lagt kameraet lidt på hylden. Men det bedst var WINAVI. Tak for hjælpen! og beklager den sene tilbagemelding :-)
Mvh Kim
Avatar billede pixar13 Nybegynder
27. oktober 2005 - 20:26 #11
Helt okay. Takker for point :D

MVH
Mads