Avatar billede rka Nybegynder
13. april 2001 - 13:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webmaster / Teknisk medarbejder

Webmaster / Teknisk medarbejder søges til fuldtids stilling af CyberFirmaet ApS

Vi søger en Teknisk medarbejder / Webmaster som kan forestå den daglige drift af vores interne netværk, eksternt placerede servere og Internet portaler / websteder.

Du vil komme til at have ansvaret for den daglige drift af vort netværk, eksterne webservere samt den daglige opdatering og drift af vores Internet portaler og websteder samt i et begrænset omfang klient websteder.

Stillingen er baseret på fuldtid med daglig domicil fra vores lokaler på Østerbro / København.

Løn efter kvalifikationer med udgangspunkt i 20.000 kr. / md. Aldermæssigt forestiller vi os at du nok er over de 25 år. Tiltrædelse snarest muligt dog senest 1. juni 2001.

CyberFirmaet ApS driver et større antal virksomheder indenfor b2b portaler, webhosting og webdesign i eget regi samt har en stor del arbejdsopgaver for eksterne klienter forbundet hermed.

Hvis du vil vide mere om stillingen kan du kontakte Ralf Kauffmann på 35 25 62 50 eller ralf@cyberfirmaet.dk.

CyberFirmaet APS
Stockholmsgade 13
2100 København Ø

Telefon: 35 25 62 50
E-mail: info@cyberfirmaet.dk
Avatar billede visionmagic Nybegynder
13. april 2001 - 13:56 #1
Siden hvornår er www.eksperten.dk blevet jobformidling????

<b>/VisionMagic</b> *GG*
Avatar billede rka Nybegynder
13. april 2001 - 14:03 #2
Der må jeg være dig svar skyldig - måske siden den første \"jobannonce\" kom på ??? - Er kategorien \"Job/opgaver - Fuldtid\" måske ikke en invitation til jobrelaterede enmer - hvad skulle eller være i denne kategori ???
Avatar billede cluster Nybegynder
16. april 2001 - 17:42 #3
det var da en mystisk kommentar - visionmagic!

...... Jeg er enig med rka!
Avatar billede rka Nybegynder
30. april 2001 - 05:21 #4
Vi takker for det store antal ansøgninger vi har modtaget (82 søgte de 2 stillinger vi ønskede besat).

Vi har nu fundet de kandidater vi ønsker at gå videre med og takker alle der har vist interesse for stillingerne.

Ralf Kauffmann
CyberFirmaet ApS