Avatar billede beerhunters Nybegynder
24. august 2005 - 01:03 Der er 1 kommentar

Com slukker efter få sekunder efter at have fået ny strømforsynin

Gæst

Hej Allesammen

Jeg har fået ny strømforsyning http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119972

Jeg skulle mene at alle kabler/ledninger er ført rigtigt, men når jeg tænder min computer er den kun tændt i få sekunder, så slukker den igen.

Hvad er problemet?

Håber i kan hjælpe.

Mvh Beerhunter
Avatar billede enriko Nybegynder
26. august 2005 - 18:57 #1
det er noget med opsætningen.. du må have sat en ledning forkert eller omvendt siden den ikke starter..

prøv tag alle ledningerne fra og sat kun lendingen til bundkortet og prøv og se om det kan starte.  du kan også se på blæserne om det virker. så derefter kan du sætte harddisk osv.. en hardware ad gangen