Avatar billede gizp Nybegynder
23. august 2005 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved billedeupload

Hej, jeg har et script der uploader og til sidst formindsker billedet, hvis størrelsen er for stor.

Det fungerer også fint, MEN ved enkelte billeder .. Der får jeg følgende fejl.

Hvad kan jeg gøre ved dette, og hvorfor kommer den?

ERROR
The requested URL could not be retrieved
-----------------------------------------------------------------
While trying to retrieve the URL: [no URL]

The following error was encountered:

Zero Sized Reply
Squid did not receive any data for this request.

Your cache administrator is support@stofa.dk.
-----------------------------------------------------------------Generated Tue, 23 Aug 2005 11:49:05 GMT by cache-hors.stofanet.dk (Squid/2.3.STABLE2)
Avatar billede ejensen Nybegynder
23. august 2005 - 14:19 #1
Kunne man lokke scriptet ud af dig - savner lige netop sådan et :)
Avatar billede gizp Nybegynder
23. august 2005 - 14:29 #2
ejensen > Fik det her : http://www.eksperten.dk/spm/636103 ;D
Avatar billede gizp Nybegynder
09. september 2005 - 18:23 #3
Ingen svar? Lukker ..