Avatar billede cmolesen Nybegynder
23. august 2005 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af bundkort/Cpu

Hej alle

Jeg har en ældre PC med en Athlon 1000Mhz processor. Jeg har tænkt mig at købe et nyt bundkort med en P4 CPU.

Min strømforsyning er en 300W, så den burde kunne driv CPU'en.

Er der ikke noget med, at P4 kræver et ekstra strømstik, og kan man få en adaptor til et ledigt strømudag på strømforsyningne, så jeg kan bruge min nuværende lydsvage strømforsyning?

vh.

Carsten
Avatar billede hottadpole Nybegynder
23. august 2005 - 12:30 #1
Du skal ganske rigtigt bruge et 4 pin stik til et P4 motherboard. F. eks. har http://www.studiedata.dk sådan et. Det sættes på et af de standard 4 pin udtag fra strømforsyningen, så check at du har nok til dine drev. Ellers kan samme sted levere y-splittere.
Avatar billede cmolesen Nybegynder
05. september 2005 - 10:51 #2
Tak for det. Hvis du aftgiver et svar, får du nogle point.

vh.

Carsten
Avatar billede hottadpole Nybegynder
05. september 2005 - 12:28 #3
Kommer her.