Avatar billede groenmand Nybegynder
22. august 2005 - 13:42 Der er 4 kommentarer

Bærbare med trådløs forbindelse vs. Server 2000 Domæne

Jeg har STORE problemer med at få bare een af mine trådløse klienter på domænet.

Når jeg logger på (angiver brugernavn, adgangskode OG domæne) fortæller den mig at domænet ikke er tilgængeligt.

Hvordan kan jeg få klienterne "domæne-verificeret" ved logon?

Jeg har Dell Latitude D510 klienter, med intel Pro Wireless trådløse kort, op mod et Server 2000 miljø med Cisco Aironet 1100 Access Points på faste IP'ere.

HJÆLLLLP
Avatar billede norphf Nybegynder
22. august 2005 - 13:50 #1
Kan du sætte den til et kabel? for så kan du jo logge ind på kablet, så vil navn og pass være chached.
Avatar billede kenp Novice
22. august 2005 - 14:09 #2
husk at tænde dit trådløse netkort med det samme inden du logger ind... (sikkert en knap du skal trykke på eller en kombination af ting)
Avatar billede groenmand Nybegynder
01. maj 2008 - 19:49 #3
tak
Avatar billede kenp Novice
01. maj 2008 - 19:58 #4
hvem skulle have point?