Avatar billede dj_cyber Nybegynder
21. august 2005 - 09:34 Der er 3 kommentarer

Den kan ikke ringe op til internet!

Hey

Jeg har det prob at min com ikke kan ringe op til internettet og den står og søger i lang tid, men når jeg så trykker "annullér" går den på nettet alligevel?! :S hvad er det lige der er galt her?
MSN messenger virker heller ikke.
Har lige installeret Zonealarm, men den vil stadig ikke! HJÆLP! :S
Avatar billede gratis Nybegynder
21. august 2005 - 16:27 #1
virker det hvis du ikke har startet zonealarm ?
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
21. august 2005 - 20:33 #2
nej, det virker stadig ikke! den kan bare ikke ringe op... :S
Avatar billede gratis Nybegynder
22. august 2005 - 14:39 #3
er det någet der er sket for nygeligt ka du prøve med systemgendannelse

Du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod, minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt du kan osse fortryde gendannelsen skulle det være :)