Avatar billede scaniav8 Nybegynder
20. august 2005 - 18:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværkskort

Hej.

Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer med trådløse routere.
Skal man have et specielt netværkskort, eller en lille ting man kan sætte i netværkskortet så den kan finde den trådløse router?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
20. august 2005 - 18:03 #1
Du skal have et særligt trådløst netværkskort til formålet. Dette har ikke noget at gøre med dit almindelige netværkskort og de kan køre uafhængigt af hinanden.
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
20. august 2005 - 18:04 #2
okay tak :)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
20. august 2005 - 18:06 #3
ved du hvor der er en billig trådløs router hvor der f.eks er 4 trådløse netværkskort med?
Avatar billede secone Nybegynder
21. august 2005 - 09:58 #4
Billig router:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14171
den koster ca 300 kroner og er nok den billiste du kan få, men du skal være opmærksom på at kvaliteten og sikkerheden er derefter! Du kan finde mange artikler om trådløs sikkerhed i andre tråde her på eksperten.dk

Angående netværkskort så skriver du ikke om det skal være til PCer eller bærbare... Ellers kik i edbpriser.dk under Netværk - Net-kort