Avatar billede lingomaster Nybegynder
18. august 2005 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Html mail header

Hejsa

Jeg har et nyhedsbrev som sådan set virker fint, men jeg har fundet ud af at det ikke virker når jeg sender til en email adresse fra webspeed. Jeg kom så til at tænke på om det ku være at det ikke var det eneste sted det ikke virker!
Jeg sender en mail rundt hvori der er html, når man sender til webspeed skriver den alle tags med ud! Det virker fint med adskillige andre mails, f.eks. hotmail, b-one og surftown.

Det kunne måske være noget med min header at gøre, den er flg.:
    $headers  = "MIME-Version: 1.0\r\n";

    $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";

Mangler jeg noget her, eller er der bare nogen der ikke modtager html i mail?
Avatar billede lingomaster Nybegynder
18. august 2005 - 21:05 #1
Måske er det noget spam protection der opfanger html'en???
Avatar billede leif Seniormester
18. august 2005 - 21:16 #2
Når folk kigger på en Webspeed Webmail eller i et mailprogram ?
Avatar billede lingomaster Nybegynder
18. august 2005 - 21:20 #3
Det er outlook. Det er ikke mig selv der har den webspeed mail. Men det virker åbenbart når at man sender til en anden mail og henter det i den samme outlook...
Avatar billede lingomaster Nybegynder
18. august 2005 - 21:23 #4
Jeg fisker mest efter om der er nogen der ved om min header er utilstrækkelig eller forkert. Eller om der bare er nogen mail der ikke modtager Html mails, eller burde alle mail kunne modtage html mails...
Avatar billede leif Seniormester
18. august 2005 - 21:39 #5
Jeg bruger selv den header og har så vidt jeg ved ingen problemer !
Avatar billede lingomaster Nybegynder
08. september 2005 - 15:32 #6
http://eksperten.dk/spm/494336

Dennismp's header virker åbenbart bedre! Den virker i hvert fald selv hos Webspeed...