Avatar billede pro Nybegynder
12. april 2001 - 17:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indkøbsvogn med javascript

Er der en der ved hvor man får fat i et javascript til indkøbssystem?
Eller er der nogen derude der kan lave den slags ting?

Det jeg har set hos andre er, at der er en lille tekstbox ved siden af en vare, hvor man kan indtaste antal, så er der en tilføj knap (eller whatever) når man kører markøren indover knappen viser den java script:et eller andet i statusbaren (hvor man ser linket), når man klikker på tilføj, så kommer deren popup box der skriver noget i retningen af Tilføj \"x antal\" X \"produkt\" der kan man trykke OK eller anuller.

Al hjælp til dette script modtages med kyshånd :-)

200 point til det rigtige script!!!
Avatar billede jolleberg Nybegynder
12. april 2001 - 17:55 #1
jeg kan sende dig et system i ASP er du interesseret i det?? Og hvis du er hvad er din E-mail??

-Jonas
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 18:01 #2
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 18:03 #3
Ups, den popper ikke op... kan man ikke bruge sådan en onMouseOver agtig ting?
Avatar billede pro Nybegynder
12. april 2001 - 22:56 #4
Kanon! Tak for tippet!
Avatar billede pro Nybegynder
12. april 2001 - 22:57 #5
tommyf >> Du har fået de 200 point :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 23:03 #6
Tak :o)