Avatar billede ionman Nybegynder
17. august 2005 - 14:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny bærbar

Hej

Jeg står og skal købe en ny bærbar, men er lidt i tvivl om hvor jeg får mest for pengene..

Vil bruge ca 10000 kr på den.

Krav: vægt under 2,5 kg, rimmlig cpu og ram, ok grafikkort, Lydløs!, godt batteri og sidst men ikke mindst god skræm..

hvis der er nogle som kan anbefale en eller to vil det være skønt

På forhånd tak
Undertegnet
Avatar billede huset Praktikant
17. august 2005 - 15:01 #1
Avatar billede bulbous Nybegynder
17. august 2005 - 15:06 #2
jeg synes at du får mest for pengene ved at købe IBM. inde på www.laptops.dk og www.laptop4u.dk finder du en masse til meget gode priser.

Grunden til at jeg synes at du får mest for pengene er bl.a. deres gensalgsværdi. Selv om de er flere år gamle, kan man stadig få en pæn slat for dem (se f.eks. inde på qxl).

Jeg ved godt, at IBM ikke hopper først på de nyeste trends med kortlæsere osv., men til gengæld er der ingen slinger i valsen når de kommer med. IBM har da også en masse andre ting, som andre mærker ikke har. De har klart de bedste tastaturer, deres skærmhængsler siger spar 2 til alle andre, og der er mange andre fordele.
Avatar billede huset Praktikant
17. august 2005 - 15:10 #3
Avatar billede ionman Nybegynder
17. august 2005 - 15:24 #4
tak for kommentar.

har fundet denne Acer http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=142270

Synes den virker som om den opfylder mine krav.

Nogle som har anmeldelser på den eller lign?
Avatar billede huset Praktikant
17. august 2005 - 18:24 #5
Spørg så skal jeg svare :D
Avatar billede huset Praktikant
07. september 2005 - 08:15 #6
Har du fået en smule tid til at kaste feedback her eller lukke spørgsmålet!
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:56 #7
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 08:49 #8
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:24 #9
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede ionman Nybegynder
11. april 2006 - 12:31 #10
:(
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2006 - 10:54 #11
Du er anmeldt for at tage point selv
Avatar billede snowball Novice
21. april 2006 - 23:49 #12
ionman: Forklar venligst hvorfor du selv tager point i dette spørgsmål? Du har fået flere besvarelser på dit spørgsmål, og har haft rig mulighed for at få mere hjælp.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede ionman Nybegynder
25. april 2006 - 12:35 #13
.. har kun modtaget kommentar fra folk = kan ikke give dem point ..
Avatar billede snowball Novice
25. april 2006 - 12:40 #14
ionman: Så er det almindelig praksis at man blot beder folk om at lave et svar :)

Og desuden så havde "huset" rent faktisk lavet et svar - Afvist svar: huset
10/01-2006 08:49:50 - det valgte du blot at afvise.