Avatar billede michael-schou Novice
16. august 2005 - 18:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Delphi Og Deamon Tools - Hvordan?

Hey
Håber der er nogen af jer der har et svar på mit spørgsmål :)

Når jeg tykker på en knap i mit delphi program
så skal den "mounte" et specefikt Bin/Cue image
i daemon tools hvordan kan jeg får den til det
når :

1. Bin/Cue image er på en cd i mit cd-drev samt at Drev-bogstav er forskelligt
  fra computer til computer

2. Daemon tools drevbogstav er også forskelligt fra computer til computer.

Håber der er nogen der har en løsning eller en ide til dette.

Tak på forhånd :)
Avatar billede martinlind Nybegynder
16. august 2005 - 22:15 #1
måske du kan gåre det med shellexecute(), hvis du kan fra commando-linen kandu også med shellexecute()
Avatar billede michael-schou Novice
18. august 2005 - 15:18 #2
Jeg har selv fundet svaret + jeg gør det på en anden måde men tak for din kommentar :)
Avatar billede michdan Nybegynder
18. august 2005 - 21:42 #3
kunne man få at vide hvordan du så gør det ???
Avatar billede kfz Nybegynder
23. august 2005 - 21:05 #4
ville da være rart hvis du så lige kunne smide svaret her.