Avatar billede knowlton Nybegynder
14. august 2005 - 17:09 Der er 2 kommentarer

brug for hjælp til opsætning

hejsa...

jeg har enh officeconnect wireless 108mbps 11g poE access point...
jeg har og netkort som kan køre 108mbps trådløst, men jeg kan simpelthen ikke få den til at sende med 108... kun med 54mbps.
kan I hjælpe mig??
jeg har også et andet problem... jeg har et zyxel prestige 600 fra cypercity, hvor jeg har åbnet de porte som jeg skulle bruge... så fik jeg min access poinr,  og derefter er portene lukket og jeg kan ikke lige hinte ud af at diregere dem igennem min access point!!
internettet kommer ind via min zyxel og videre til accesspoint som styrer det trådløse!! håber også at I kan hjælpe der
Avatar billede leif Seniormester
14. august 2005 - 20:44 #1
Og det er et AccessPoint og ikke en router ?
Avatar billede knowlton Nybegynder
15. august 2005 - 09:01 #2
yep....