Avatar billede timme Nybegynder
14. august 2005 - 11:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

underlig windows fejl : iaStor0

hejsa gutter/gutinder

ídag har jeg pludselig fået et problem med min pc, pludselig hænger den og det er som om min WD raptor disk spinner op og ikke kan finde det den leder efter, jeg har testet den med diverse programmer fra WD´s HP og de finder den alle fejlfri, kig lige på det billede jeg linker til og se om i kender den fejl jeg får fra windows : http://www.upitfree.dk/upload/files/fejl.JPG

har nogen set det før?

nogen der har en løsning på det?

jeg har googlet det men finder ingen løsning på det!
Avatar billede kick Nybegynder
14. august 2005 - 11:33 #1
Har du kigget dine kabler efter evt. skifte med et som er nyt ?
Avatar billede timme Nybegynder
14. august 2005 - 11:37 #2
næ, men vil da lige prøve det engang!
Avatar billede timme Nybegynder
14. august 2005 - 13:51 #3
okay, har lavet en repair af winxp samt skiftet mine sata kabler samt strømkabler til disken ud, nu ser det ud til at jeg ikke længere får den fejl, tester lige i løbet af dagen og vender tilbage!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2005 - 19:45 #4
Har du testet?
Avatar billede timme Nybegynder
15. august 2005 - 20:01 #5
ja der var åbentbart enten mine kabler eller min installation der fejlede noget og point bliver delt ud, takker for hjælpen
Avatar billede kick Nybegynder
15. august 2005 - 22:39 #6
Jeg smider lige et svar hvis mit forslag virkede