Avatar billede jackdaniels Nybegynder
13. august 2005 - 17:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med upload af ASP program til side i Frontpage!

Jeg har et færdigt program som jeg skal uploade med frontpage til min webside. Jeg har nu gjort alt tænkeligt og l.... virker stadig ikke. Er der nogen der har en fidus.

Manualen til programmet er følgende:

5 easy steps to quickly install a Kit...
1. Download the Kit of your choice and unzip it on your computer
2. Open the file "_config/config.php" and locate the variable named $sVHost
3. Set the $sVHost value to your vhost id name (the name of your account) $sVHost = '1test';

4. Save your modifications
5. Upload the Kit on your server

Jeg har downloadet programmet og pakket det ud, hvorefter jeg uploader det til min side, men den viser stadig intet. Hvad har jeg overset???
Avatar billede busschou Praktikant
13. august 2005 - 17:04 #1
øhh måske at det er en php fil du prøver at bruge på et asp webhotel ;o)
Avatar billede jackdaniels Nybegynder
13. august 2005 - 17:06 #2
Nej det er en asp fil
Avatar billede jackdaniels Nybegynder
13. august 2005 - 17:06 #3
kan se at den fil der hedder index.asp blir til index.html på mit webhotel
Avatar billede busschou Praktikant
13. august 2005 - 17:08 #4
hvad er punkt 2 så i det du har skrevet? det er da en php fil
Ellers har jeg misforstået noget
Avatar billede jackdaniels Nybegynder
13. august 2005 - 18:01 #5
Man kan downloade det program i 2 forskellige pakker. Et i asp og et i Php. Det er grunden til af der står det i punkt 2. Jeg har downloadet pakken i ASP.
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
17. august 2005 - 10:14 #6
Im guessing...
Måske er det fordi du prøver at 'Udgive' i FP ?
Hvis du prøver at klippe-klistre fra din stifinder til de rigtige mapper i FP, så vil FP ikke ændre i filerne, som den nogengange gør ved udgivelse.
Avatar billede jackdaniels Nybegynder
07. marts 2006 - 13:27 #7
lukket