Avatar billede simonsenpq Nybegynder
12. august 2005 - 12:28 Der er 1 løsning

Dato-problem med MyODBC fra Access

Jeg har en MySQL-database, som jeg tilgår fra MS Access via MyODBC. Det fungerer generelt fint, men da jeg flyttede fra access-filen fra Office XP til 2003 (måske også en anden MyODBC-version – det ved jeg ikke) virkede forespørgsler med datoer ikke længere.

Jeg får følgende fejlbesked:

Run-time error ’3157’:
ODBC: Opdatering lykkedes ikke i den sammenkædede tabel ”bestillinger”.

dato-feltet i MySQL-databasen er af typen ’date’ og på formen YYYY-MM-DD

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
12. maj 2006 - 08:22 #1
Lukker