Avatar billede kingpinpape Nybegynder
11. august 2005 - 23:17 Der er 5 kommentarer

Fejlmelding ved ipconfig

Hej Eksperter

Jeg har en IBM T40 bærbar (frisk installation) som går trådløst på nettet via en Topcom Skyracer router. Når jeg prøver at køre en ipconfig via cmd får jeg følgende meddelelse:

Der opstod en intern fejl: En enhed, som er sluttet til systemet, fungerer ikke.

Kontakt Microsoft Produktsupport for at få mere hjælp.
Ydereligere oplysninger: ukendt statuskode for medie.

Er der noget der kender den fejl???
Avatar billede cpufan Juniormester
11. august 2005 - 23:22 #1
det er jo så enten dit netværkskort der fejler, men højest sandsynligt den installerede driveren der ikke er den korrekte
Avatar billede cpufan Juniormester
11. august 2005 - 23:24 #2
prøv:
højreklik denne computer/egenskaber
hardware/enhedshåndtering
udvid "netværkskort"
og se om driveren virker korrekt
Avatar billede kingpinpape Nybegynder
12. august 2005 - 08:20 #3
Den skriver at driveren virker korrekt. Den går også fint på nettet. Jeg kan bare ikke lave en ipconfig
Avatar billede cpufan Juniormester
12. august 2005 - 11:58 #4
det kan så være, at det lille program ipconfig ikke findes i windowsmappen,
prøv at søge efter programmet, når du har lokaliseret det, kan du i cmd prøve at stille dig i det directory og derefter skrive ipconfig.exe
Avatar billede kingpinpape Nybegynder
12. august 2005 - 14:58 #5
Jeg kan godt køre ipconfig, når jeg er sluttet til netværket via netkabel...