Avatar billede silvah Nybegynder
09. august 2005 - 21:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til cutenews nyhedssystem!

hej jeg har downloadet cutenews nyhedssystem og har sadt det op. nu skal jeg have det på et site.

Men

jeg mangler hjælp til koden. der står følgende

Showing 5 Latest News

  <?PHP
$number = "5";
include("path/to/show_news.php");
?>

til 5 latest news

men denne kode virker ikke rigtigt så gik længere ned

fandt så dette

Remember that:

in all of the above examples you must replace path/to/... to with your path where you installed CuteNews
and not to use the URL but the path
WRONG: include("http://site.com/cutenews/show_news.php);
CORRECT: include("cutenews/show_news.php);
in most cases when you include news and headlines in one page, you must use $static = TRUE; .
when you use $number, $category, $template or any other variable, it must be BEFORE include("show_news.php");
if you have any problems, you can always go to our support forums and we'll be more than glad to help you

så omdøbte jeg koden til

<?PHP
$number = "5";
include("cutenews/show_news.php");
?>

den virkede heller ikke.

er der nogle der kan hjælpe og hvis de kan vil de så ikke skrive hele koden til at sidte ind på mit site?
Avatar billede illuzion Nybegynder
09. august 2005 - 22:28 #1
Du burde bare skrive
<?PHP
$number = "5";
include("cutenews/show_news.php");
?>

Er du sikker på at mappen du har lagt cutenews ind i hedder cutenews, du har ikke bare kaldt den news, for hvis du har det skal include delen se sådan her ud
include("news/show_news.php");

:)
Avatar billede silvah Nybegynder
26. oktober 2010 - 23:07 #2
Gammel sag.