Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 18:08 Der er 22 kommentarer

Mit Killdisk-mareridt

Jeg kom til at stoppe Killdisk. Men da havde den allerede ødelagt så meget af windows, at jeg var nød til at installere hele styresystemet igen, for at hente Killdisk på ny. Jeg har den ikke på diskette (ved ikke hvordan jeg får den over på den).

Nu skal jeg høre, inden jeg starter forfra (suk!): Hvis jeg dobbeltklikker på exe.filen på skrivebordet, så kan Killdisk vel ikke køre færdig, når den jo sletter det system den er startet fra (skrivebordet), eller ???
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 18:17 #1
Jeg kan måske bare kopiere den almindeligt til diskette? Virker det? Ved ikke så meget om it.
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 18:22 #2
Og, når nu jeg har formateret og installeret, kan Killdisk så godt finde de data fra den gl. installation og slette dem stadigvæk?
Avatar billede a1a1 Novice
09. august 2005 - 18:23 #3
det er meningen at du skal bruge en floppydisk
http://www.killdisk.com/prepare.htm

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
09. august 2005 - 18:25 #4
her skulle være en komplet et disk setup:
http://www.killdisk.com/downloads/killdiskfloppysetup.exe
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 18:25 #5
Skal jeg bare kopiere KD_WIN.EXE over på en diskette og så starter det der fra?
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 18:26 #6
Den du har lagt er vel ikke Pro/betalingsudgaven?
Avatar billede a1a1 Novice
09. august 2005 - 18:30 #7
1. nej, læs: http://www.killdisk.com/prepare.htm
2. tror jeg ikke
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. august 2005 - 18:31 #8
Gå bare efter en DOS bootable diskette, som du så starter den med, og kører programmet.
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 20:30 #9
Det hele er gået helt i koks. Jeg er meget tæt på at give mit til at tude!

Jeg lavede en boot-diskette jfr. den vejledning på kildisk.com - og kopierede derefter filen killdisk.exe til disketten.
Men det virker ikke! Når jeg starter op på disketten får jeg at vide, at der er en invalid code et-eller-andet.

Hertil kommer, at jeg 9 gange ud af ti ikke kan åbne hverken denne computer, explorer, eller andet. Så den er hel gal.

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Hjælp mig ...
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 20:35 #10
Det har taget mig over en time at få lavet den diskette (der alligevel ikke virker) og få lov til at skrive dette.
Jeg forventer hvert øjeblik at få en ny fejlmeding og at lortet fryser på ny, så jeg igen ikke kan komme i kontakt med nogen.
Jeg kender *ingen* der kan hjælpe mig med dette, så der er ingen jeg kan ringe til.

Hvis nogen vil hjælpe mig, *mod betaling naturligvis*, vil jeg blive glad. Bor i Højbjerg v. Århus.
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 20:39 #11
Nå, nu virker Start-knappen ikke igen. Så er jeg nok snart off-line igen. Hvis det sker, mister jeg besindelsen en gang foir alle - og så er det nok farvel computer (kan sgu ikke tage mere).
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 20:42 #12
Hold nu op med det piveri, gå ind på http://www.killdisk.com, vælg "Download Bootable Disk Creator for Free version of KillDisk" vælg skrivebord som destination - sæt en diskette i drevet - klik på det på det program du lige har downloadet, nu overføres det til disketten - genstart computeren - nu booter computeren op på di diskette - følg anvisningen på skærmen
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 20:43 #13
Ellers er der måske en der vil gå ind på spywarefri.dk og finde ud af for mig hvordan jeg kommer i kontakt med dem. Der er nogle af dem der køre ud. Men det skal være et telefonnummer, da jeg IKKE kan sende/modtage mails.

???
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 20:43 #14
Jeg har kæbt og betalt for en pro, så kan jeg ikke bruge den gratis. En overskrivning er heller ikke nok!
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 20:56 #15
Jeg ved ikke om dine kommentarer er et svar på mit indlæg, men vil du ikke bruge min hjælp er det da helt OK
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 21:02 #16
Jeg har nu gjort som du skrev - og det virker ikke. Jeg for en error og en masse andet tekst jeg ikke forstår.

Desuden har jeg netop igen tre gange været tvunget til at slukke og tænde på kabinettet. Plus en gang hvor lortet lukker ned af sig selv (tæller ned fra 1. min).
Avatar billede tap1 Nybegynder
09. august 2005 - 21:03 #17
Jeg er IKKE i stand til at løse det her selv. Det handler tydeligvis om mere end bare Killdisk!
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 21:09 #18
Du har besøg af en worm, næste gang computeren vil til at lukke ned gør således
Start -> kør -> skriv -> cmd -> klik enter -> i den sorte konsol der nu kommer skriver du -> shutdown -a  -> klik enter så genstarter computeren ikke
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 21:11 #19
Hvis du har downloadet den version jeg skrev til 09/08-2005 20:42:38 og du gør som jeg skrev og hvis din diskette er i orden så virker det med garanti
Avatar billede a1a1 Novice
10. august 2005 - 11:38 #20
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. august 2005 - 19:18 #21
Er du sikker på, at det er dos den starter op i, og at diskette drevet er det første drev i boot rækkefølgen ? ? ?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2005 - 10:15 #22
Og dine problemer er forsat ikke løst ??