Avatar billede cyberpro.dk Nybegynder
11. april 2001 - 16:47 Der er 4 kommentarer

Vurdering af HHW-Times.dk

Davz!

Nu har jeg fået lavet nogle ændringer, men jeg vil hører om i have flere som skal ændres!
Tjek siden på www.hhw-times.dk

På Forhånd Tak

Mvh.
HHW-Times.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. april 2001 - 16:58 #1
Hvis man prøver at springe introen over får man en fejl.
Avatar billede bromer Nybegynder
11. april 2001 - 17:35 #2
Generelt er det et pænt site, men der er nogle ting, som alligevel ikke er så skide fede.

1. Det er ikke lovligt at bruge en MARQUEE eller hvad det hedder. Det står i grundloven... eller det burde måske så der.

2. Jeg synes ikke at chart countere er flotte at se på. Derfor kan jeg ikke helt forstå hvor du vi have 2 i toppen af sitet som en slags blikfang.

3. Det kan godt være en smule svært at læse den sorte skrift på den grå/brune baggrund. Og den blå farve der bliver brugt under \"Crewet\" passer ikke ind.

4. Det ville være meget pænere, hvis du nu lavede et brugersystem, hvor man kunne indtaste brugernavn og password i en webformular.

5. Jeg synes ikke at artikel sektionen skal være i et popup vindue.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
11. april 2001 - 19:41 #3
Det er fedt at du har fjernet dine striber i baggrunden!
Din intro er stadig ALT for lang, der er ingen der gider og vente så længe på en hjemmeside og jeg tror alle vil springe den over!
I din afstemning rubrik er der nogle døde links og så synes jeg også din hjemmeside hopper lidt når man går ind i en ny menu!
ALT i alt en helt vild fed side med få men irriterende fejl!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
11. april 2001 - 19:43 #4
Har fundet ud af at din afstemning rubrik kun melder fejl når man springer introen over.
En meget vigtig ting at gøre noget ved!