Avatar billede ove88 Nybegynder
09. august 2005 - 01:25 Der er 7 kommentarer

Sikke en redelighed

MIN PRINTER ER GÅET NEDENOM OG HJEM! HVA HULEN SKAL JEG DOG GØRE??
Avatar billede screem_brille Novice
09. august 2005 - 01:28 #1
du kan starte med ikke at råbe, så kan du derefter prøve at læse dit spørgsmål og læse det som du sad i vores sted, og så skriver du et fornuftigt indlæg hvis du forventer en faglig kommentar.
Avatar billede dingkee Nybegynder
09. august 2005 - 01:30 #2
screem brille>>

Tror ikke du skal bekymre dig for meget om det her... tror der er en person der keder sig godt og grundigt... Bl.a. ove her, og så ozz lige diana1984

Begge profiler lige oprettet og de skriver begge noget meget mærkeligt noget...
Avatar billede ove88 Nybegynder
09. august 2005 - 01:31 #3
Forstår du ikke noget hva??? Min printer er nede og jeg er pisse bitter! Sig nu bare hvordan jeg får den på benene igen så jeg kan komme videre!!

PS! Det er en Canon!
Avatar billede ove88 Nybegynder
09. august 2005 - 01:31 #4
dingkee HOLD DIN FEDE KÆFT!
Avatar billede piakj Nybegynder
09. august 2005 - 01:42 #5
sæt stikket i, tal pænt til den og giv den et stk papir......
Avatar billede halifax Nybegynder
09. august 2005 - 02:54 #6
svale77 keder sig også, se bare: "Køb dog en IBMD! Det står for " I BIVA MED DIG!" Den er en hurtig PC som hver gang du tænder den opfordrer dig til at gå i BIVA og handle møbler!! En LÆKKERBISKEN!"
http://www.eksperten.dk/spm/638521
Mon ikke coadmin skal se på om det er samme person.  :)

ove88 - glem printer, find papir og blyant og skriv pænt. Ellers bliver du anmeldt for overtrædelse af regler.
Avatar billede mrrius Nybegynder
09. august 2005 - 11:26 #7
Hvis den ikke dur , så prøv med en stor forhammer, hvis det ikke hjælper , så prøv med en der er tungere...

Hvis det heller ikke hjælper , så prøv at fortælle hved det er den gør og hvad den ikke gør.

Du kan altid starte med at tænde for printeren og tilslut den computeren. Har du gjort det , så er vi andre allerede blevet klogere.