Avatar billede thomas_theis Nybegynder
08. august 2005 - 22:37 Der er 6 kommentarer

Driver til faldskærm

Jeg har netop købt mig en mini-itx computer og beholdt min gamle fladskærm. Grafikkortet hedder VIA/3SG Unichrome Pro (som er sat fast på bundkortet så det kna ikke skiftes). Nu lader det imidlertid til at det ikke rigtigt passer til min Hyundai ImageQuest L70S+ fladskærm. Det bliver aldrig rigtigt helt skarpt. Det er ikke skærmen der er noget galt med for sætter jeg den tilbage på den gamle computer (Geforce4) er der ingen problemer. Er der nogen der har haft dette problem før mig? Hvad gjorde i ved det?
Avatar billede donby Nybegynder
09. august 2005 - 01:32 #1
prøv at leg lidt med opløsningen, og hertz
Avatar billede thomas_theis Nybegynder
09. august 2005 - 09:57 #2
Har været omkring den blindgyde - frygter det er noget meget mere basalt der er galt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2005 - 10:06 #3
... troede lige at dette var en joke - som de andre her i nat: læs titlen -
Driver til FALDSKÆRM ???

Men - ja check hertz - skal være ~60 hz. samt opløsningen skal/bør være som på din anden PC...
Avatar billede thomas_theis Nybegynder
09. august 2005 - 10:17 #4
Jeps. Står til 70 Hz og opløsningen er som den burde være... 1280x1024 tror jeg nok den hedder (sidder ikke hjemme lige nu).

P.S. Faldskærmen skyldes mine ringe taste-evner.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. august 2005 - 08:00 #5
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede thomas_theis Nybegynder
25. august 2005 - 09:24 #6
Den endte desværre aldrig rigtigt. Jeg har endnu ikke fået skidtet til at virke ordentligt