Avatar billede webexp Nybegynder
08. august 2005 - 21:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mambo Hjælp søges

jeg mangler 2 moduler til mambo jeg ved ikke om de eksistere men nu prøver jeg om der er nogen der har noget viden om det her på eksperten

de 2 moduler jeg søger er følgende :

Galleri modul
Shoping modul

jeg håber der er nogen der kna og vil hjælpe mig med det om det findes og hvor det evt kan findes
Avatar billede dingkee Nybegynder
09. august 2005 - 00:58 #1
Uha der er mange muligheder :)

Her kommer lige et link til en kanon side, som har "alt" inden for Mambo:

http://mamboforge.net/search/
Avatar billede diana1984 Nybegynder
09. august 2005 - 01:02 #2
Hej :-))

Jeg kan godt lære dig at danse mambo, jeg var selv på et heldagskursus i fælledparken i fjor. Det er en leg, og så er det smaddersjovt. Bare svar hvis du vil videre med det :o)

Knus Diana
Avatar billede 3z Nybegynder
09. august 2005 - 12:31 #3
Hmm jeg kunne da godt tænke mig at lære at danse mambo... Hvor og hvornår skal jeg møde op Diana ?
Avatar billede webexp Nybegynder
09. august 2005 - 13:07 #4
når jeg nu henter de moduler jeg skal bruge skriver den at xml setup er ikke et modul hvad skal jeg så gøre
Avatar billede webexp Nybegynder
13. august 2005 - 16:39 #5
takker for hjælpen
Avatar billede zybe Nybegynder
24. august 2005 - 15:16 #6
har du fået løst dit problem..??
Avatar billede webexp Nybegynder
24. august 2005 - 16:39 #7
ja jeg har jeg fandt en mambo med det system i fra starten på ovebstående link
derfor så ja jeg har fået det løst