Avatar billede eksperten1 Nybegynder
08. august 2005 - 16:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Task Scheduler

Jeg forsøger på en Server 2000 at bruge Task Scheduler til at aktivere et .vbs, hvert andet minut. Det skal kontrollere tilstedeværelsen af filer og bla bla ud fra om de findes.

Men det underlige er, at mit script ikke startes, der står godt nok "running" ud for event i Scheduler, men scriptet eksekveres aldrig ??

Jeg har lavet et ultrasimpelt script bare for at teste, samme resultat: wscript.echo gemt som test.vbs - virker minus ??

Er der nogle med gode råd eller erfairnger for erstatningsværktøjer. ??
Avatar billede pesko Nybegynder
25. august 2005 - 12:10 #1
Køre du scriptet med en bruger som har de rigtige rettigheder?
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
25. august 2005 - 12:58 #2
Ja det kører som administrator.local, men jeg fandt ud af at scriptet tilgik dir's som der var andre rettigheder til. Så det var egenligt et rettighedsproblem.

(Havde helt glemt det her spm.)