Avatar billede vuffe Nybegynder
08. august 2005 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mangler god skærm

Hey,

jeg mangler en god skærm til at spille computer på. Den skal være 19" og det skal være sådan at jeg har mulighed for at skifte kablet på den, hvis den skulle få et lille knæk på ledningen. Den må gerne være så billig så mulig...men stadig rimelig god.

nogle gode råd?
Avatar billede donby Nybegynder
08. august 2005 - 16:14 #1
det er sjældent at finde en skærm hvor vga kablet bare sådan kan tages ud. skal det være CRT eller TFT??
Avatar billede c-holst Novice
08. august 2005 - 16:16 #2
har du et budget?
farver?
Avatar billede vuffe Nybegynder
08. august 2005 - 17:31 #3
jahh jeg vil helst ha en under 1500...
jeg har kigget lidt på en Samsung SyncMaster 997MB. Den gamle model Samsung SyncMaster 557MB havde netop sådan et kabel man kunne skifte...nu er spørgsmålet bare om man også kan på denne...
Avatar billede c-holst Novice
10. august 2005 - 21:44 #4
http://www.samsung.com/search/search.asp?qt=997mb&la=en&col=wu+ws+download&tabpage=1&radio=1&select=0&x=0&y=0#

her er manualen til skærmen. ved første hurtige blik(2 min.) blev jeg ikke klogere

hvad med at tage kontakt til den forhandler du vil brug:-)

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=120575

ville helt klart klæde mit skrivebord
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 12:09 #5
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst
Avatar billede vuffe Nybegynder
31. december 2006 - 13:10 #6
sorry for at jeg var lidt langsom til at lukke spørgsmålet