Avatar billede spiludvikler Nybegynder
08. august 2005 - 14:09 Der er 5 kommentarer

Hjemmside design

Hej

Jeg er igang med at bygge et firma op, som skal sælge sine produkter via en hjemmeside. Jeg hr erfaret at reklamebureauer ol. ofte tager overpris for dette arbejde. Jeg vil derfor forhører mig om der er nogle seriøse/dygtige folk herinde der kan lave hjemmesiden for mig. Siden skal være i et elegant design uden at være kedelig. Den må gerne skille sig lidt ud fra mængden med hensyn til designet. Der skal være mulighed for at jeg selv kan oprette nye produkter, sætte billeder ind osv.

Hvis opgaven er noget der vækker din interesse kan du kontakte mig på nedenstående mail. Du kan sende mig lidt info om dig selv, samt mail/Telefonnr, samt eventuel estimat på en pris.

Mail: kwk@mail.dk

Mvh

Kasper Witt
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2005 - 14:40 #1
nu ved jeg godt at det ikke er det diskutionen skal gå på, men jeg prøver alligevel. Jeg mener ikke man kan sige at reklamebureauer ol. ofte tager overpris - jeg vil mene at langt de fleste tager den pris der er nødvendig for at det hele kan fungere med medarbejderantal, behov for kurser og viderudvikling etc etc - i modsætning til fx en der lægger gulv som hele tiden er det samme så udvikler web/grafik sig hele tiden og det koster penge at følge med i osv. Samtidig har mange en nevø eller lignende som kan åbne frontpage og lave en hjemmeside samt "grafik" i det uden at det koster det store (hvis overhovedet noget) og så har man en tendens til at sammenligne et bureaus pris med det hvilket ikke kan være mere forkert.

Nå - men det var lige mit out of topic opstød, nu til det in topic;

Er det muligt at du giver lidt flere informationer om det du ønsker - som jeg forstår søger du ikke kun design men også programmering er det korrekt? hvis det er korrekt kan du så komme nærmere ind på hvad siden skal indeholde af funktioner, informationer, betalingsmuligheder, backend-muligheder etc?
Avatar billede saucer Nybegynder
08. august 2005 - 14:46 #2
hej

Jeg har er færdig WebShop løsning klar som kan bruges. Designet til shoppen kan tilpasses 100% efter dine behov så, hvis du ikke ønsker at siden liger alle andre webshops så er dette ikke en problem.

du kan kontakte mig på info@saucer.dk
Avatar billede redhack Nybegynder
08. august 2005 - 15:06 #3
Hvis du har lidt flair for IT, så kan du lave din egen gratis.
Det hele kommer lidt an på hvor mange penge du vil bruge på det..

Jeg har en webshop (inaktiv) som jeg har leget en del med. Http://www.3xd.dk Sådan en webshop kan man sætte op på en eftermiddag.

Dette er alt sammen opensource, og der følger en dejlig nem guide med.

Desuden så kan du købe et færdigt design, som stadig ser yderst prof. ud. eks. http://www.algozone.com/

Selve systemet kan du hente her: http://www.oscommerce.org/

Desuden skal du have et betalingsmodul, men det kan jeg finde mere om hvis det er..
Avatar billede areon Nybegynder
09. august 2005 - 10:09 #4
Tilbud sendt
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 19:58 #5
lukketid?