Avatar billede splitbus Nybegynder
07. august 2005 - 12:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bruge bærbar skærmen til stationær PC

På min bærbare kan man tilslutte ekstern skærm, men kan man også bruge bærbar skærmen denne anden vej (Altså som skærm for en stationær PC)

/lars
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
07. august 2005 - 13:27 #1
Nej, det er normalt ikke muligt.
Avatar billede screem_brille Novice
07. august 2005 - 16:06 #2
korrekt, det er ikke muligt.
Avatar billede splitbus Nybegynder
07. august 2005 - 17:53 #3
Tænkte det nok, det have ellers været fedt ikke at skulle ha en ekstra skærm stående ti en PC man ikke bruger så tit

Point's ?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
07. august 2005 - 23:33 #4
Nej, behold du bare dem selv.
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 03:01 #5
kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2005 - 07:13 #6
Forvente feedback på hvad..................
Hvis det er points, du mener, er du nok lidt sent ude
Avatar billede leif Seniormester
21. september 2005 - 07:18 #7
Hvad med at få uddelt point ?

Har folk ikke lagt et svar og du vil give dem point, bed dem pænt om at ligge et svar som du kan acceptere.
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2005 - 07:58 #8
Man kunne jo også bare ligge et svar, når man har svaret og da især på et spørgsmål i stil med mit, istedet for at komme 40 dage efter og "kunne man forvente noget feedback".
Jeg har en gang spurgt om der er nogen der vil ha points......Svar dog bare på dette......
Avatar billede leif Seniormester
21. september 2005 - 08:38 #9
Sorry, det så jeg ikke. Men så lig et svar (Som du selv har gjort nu og accepter dette)
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2005 - 09:59 #10
Det gør jeg også, det irriterer mig bare med folks smålighed (ikke din leif)
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 10:16 #11
splitbus mener du mig ang smålighed ? du ved godt at eksperten har nogle ret alvorlige roblemer med at udsende mails ikke ? her til morgen har jeg f.esk modtaget over 200 mails på spørgsmål jeg har deltaget i de sidste 2 dage. men pyt mener du det er smålighed, så skal jeg gerne undlade at deltage i dine spørgsmål fremover!
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2005 - 10:41 #12
Jeg mener at skrive : "kunne man forvente noget feedback ?" over 40 dage efter at spørgsmålet er blevet stillet. Jeg tolkede det som værende bebrejdende.
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 10:47 #13
nej for det er kotume herinde først at lægge et svar EFTER problemet er løst, men pyt deltager bare ikke i dine spørgsmål, så problemet er løst.
Avatar billede splitbus Nybegynder
21. september 2005 - 11:05 #14
Er de 2 første kommentarer da ikke "løsning" af problemet ?
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 11:08 #15
bare glem det, du er blacklistet så vi kommer ikke i samme situation igen.