Avatar billede ctrl-c Nybegynder
06. august 2005 - 21:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hurtig trådløs overførsel

Hej med jer.
Jeg har haft en diskution med min svoger, om et  D-Link AirPlus Xtreme G DI-624 Wireless Router. Han påstår at man kun kan køre 54 mbps. Hvor jeg mener at hvis d-link har et der køre 108 mbps, må den vel også kunne køre det. Hvad siger i?
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
06. august 2005 - 21:21 #1
Den fik jeg ikke helt fat i, men... http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=6

Så jo, den kan køre 108mbps hvis det var det du skulle vide? :)
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
06. august 2005 - 21:41 #2
Ja,men af en eller anden grund skulle man ikke kunne køre mere end 54mbps siger han hvad skulle det være for en oversag
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
06. august 2005 - 21:59 #3
108 mbps er den teoretiske hastighed. Det de kalder 108mbps er egentlig 54mbps i "turbo mode", som de så fint beskriver det. Du når aldrig de 108 mbps, men du får lidt mere hastighed end med en 54mbps standard router..

Læs evt. mere her: http://www.guru3d.com/article/content/122/1/
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
06. august 2005 - 22:15 #4
Det forklarer ikke hvorfor man ikke kan køre hurtigere end 54mbps
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. august 2005 - 22:46 #5
http://www.guru3d.com/article/content/122/6/ "forklarer" han lidt om at 11Mbit/s WLAN ikke kommer over ca. det halve. Det samme gælder for de andre hastigheder.
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
09. august 2005 - 14:55 #6
jeg giver alteredsoul point for først svaret. god artikkel.
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
09. august 2005 - 15:02 #7
ps. hvordan giver jeg mine point vidre
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
09. august 2005 - 15:56 #8
Behold du hellere dine point selv, da jeg ikke rigtigt har svaret på spørgsmålet :)

Opret selv et svar, og accepter dit eget svar..det er på den måde man giver point, ved at acceptere et svar :)
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
10. august 2005 - 12:14 #9
alteredsoul får sine point da det var en god side han fandt til mig.
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
10. august 2005 - 12:16 #10
kan ikke få dine point overført.????
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
10. august 2005 - 21:14 #11
så får du da bare et svar :P