Avatar billede eirene Nybegynder
06. august 2005 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt grafikkort - computer stopper

Efter installation af nyt gfxkort geforce 6600GT, går computeren pludselig ned efter ½-3 timers spil. Nogle gange er det kun skærmen der går ned og skriver "no video signal" andre gange genstarter computeren uden videre. Housecall finder ingen vira.
Hvad kan problemet være?
Avatar billede donby Nybegynder
06. august 2005 - 15:18 #1
det kan være din psu er for lille, hvor mange watt er den på?? har du prøvet med andre drivere??
Avatar billede eirene Nybegynder
06. august 2005 - 15:33 #2
hvor kan man se hvor mange watt den er på? og hvad koster sådan en, hvis den ikke er stor nok?
Avatar billede donby Nybegynder
06. august 2005 - 15:34 #3
det burde stå på strømforsyningen.. koster ca 400 hvis du skal have en rigtig svedig fætter der kører ultra low noise og hele svineriet
Avatar billede eirene Nybegynder
06. august 2005 - 16:50 #4
ok, jeg har nu fundet ud af at grafikkortet skal bruge en psu på min 450w, så 400,- lyder ikke så galt. Skal man tage højde for tilslutningen mht. pci/agp? Comp er en ca. 2 år gammel acer, pentium 4 2,4 GHz, 768 mb ram.
ellers tak for hjælpen, du får points.
Avatar billede donby Nybegynder
06. august 2005 - 17:07 #5
ok.. Nej du skal ikke tage hensyn til strømforsyningen mht de ting du skriver. Du kan dog vælge antal strømstik den har osv, så er det bare efter hvor mange du skal bruge