Avatar billede klik Nybegynder
05. august 2005 - 13:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

galleri med fade

Hej Eksperter
Jeg skal bruge et script der loader billeder fra en mappe ind i flash ex. 1.jpg, 2.jpg osv. De må meget gerne fade ind, så billederne går fra alpha 0-100 på 1 sek. for så at vises i 5 sek for derefter at fade ud igen, alpha 100-0 på 1 sek. Når alle billederne i mappen (F. eks. /pics/)er vist må den meget gerne starte forfra.
På forhånd tusind tak
Jens

PS. Dette må meget gerne virke i Flash 5
Avatar billede kragekjaer Praktikant
05. august 2005 - 15:33 #1
Har du nogle dollars? Eller er vi lidt forkælede her? Prøv selv og kom igen når du er gået istå, det er fandme ikke nogen gavebod!
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. august 2005 - 15:41 #2
i både F5 om FMX "sample/tutorial" mappen som følger med ind under installation, ligger der et opensource gallery som gør som du beskriver, filen hedder vistnok "Gallery" er 100% dynamisk med preloadere og optil 999 billeder.
super nem at editere og særdeles fin kode ;)

det eneste du skal tilføje i koden er således en timer på fade-out, og det burde være til at finde ud af ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. august 2005 - 15:41 #3
og ja den virker også i F5
Avatar billede klik Nybegynder
09. august 2005 - 23:25 #4
Jeg har fundet en måde at gøre det på. Jeg fandt aldrig "Gallery"