Avatar billede night-stalker Nybegynder
11. april 2001 - 08:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

OpenGL til win2000

Hej alle sammen. Jeg har et lille problem. Der er nogle spil som kræver at jeg har OpenGL på maskinen men, Jeg har ikke kunne finde det nogle stæder kun til win98 og Me.

Hilsen Night Stalker
Avatar billede bachmand Nybegynder
11. april 2001 - 08:43 #1
Hvilket grafik kort anvender du, der er eksempelvis problemer med nVidia TNT2 kort og W2K.

Jan
Avatar billede cvsac Nybegynder
11. april 2001 - 08:47 #2
der er da ingen problemer med TNT2 og W2K bare installer Detonator driverne fra www.nvidia.com
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2001 - 09:19 #3
Avatar billede bachmand Nybegynder
11. april 2001 - 09:21 #4
cvsac -- det er rigtigt, jeg fik ikke lige med at det var med MS\'s egen driver at der var problemer.

Jan
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. april 2001 - 11:21 #5
Man skal ikke \'installere\' OpenGL .. det, som der er blevet skrevet, ligger i driverne til dit grafikkort. Jeg har i hvert falde ikke skulle installere noget, for at få mine OpenGL spil til at virke.
Avatar billede pallepirat Nybegynder
12. april 2001 - 22:02 #6
Det er korrekt at mange grafikkort ikke virker med opengl hvis de er installeret med w2k standard driver. Det du skal gøre er at downloade driver til dit grafikkort som fungerer med w2k. Derefter skal du på microsofts site downloade directx 8.0. OBS! Du kan ikke bruge den samme dx som til w95-98-ME,det er en speciellavet til w2k.